onsdag 23 januari 2013

SKRIVA MED KÄNSLA.

 Go onsdag kära läsare!


Jag måste erkänna att jag har en passion, för att köpa anteckningsböcker!
Jag har funderat på varför det är så. I dag har man ju både tillgång till dator
och iphone, i båda kan jag skriva upp allt jag behöver och vill.
Det funkar inte för mig.
Anteckningsboken är för mig en symbol, att nu ska det bli ordning och min ordning
måste jag ha med en känsla.
Jag köper böcker som jag tycker har något speciellt.
Den är vacker eller skön att hålla i. Den speglar något jag vill ha runt mig just då.
Sen ska jag ha en riktigt skön penna att skriva med så jag får den rätta känslan.
Det här kan aldrig ett tekniskt hjälpmedel ge mig.
Kanske en dag lär jag om men tills dess får jag väl släpa runt på mina anteckningsböcker
så att jag med känsla får sätta mina tankar på pränt!


 via nicety.livejournal



Okänd
Okänd


 Okänd


 Tumblr


Tumblr


 SONY DSC


Pinterest


via We Heart It

Ja, jag köper dessutom för många, så jag brukar ge bort ibland till någon som behöver.

Ha en härlig onsdag i kylan! Brrrr.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar