måndag 14 januari 2013

EN BRA START PÅ VECKAN.

Go måndag bästa läsare!

Dags för en ny vecka.
Många har säkert plockat bort julen den här helgen och någon har kanske
städat bokhyllan.
Kanske känner du dig lite trött och stressad inför den nya veckan.
Själv har jag lite huvudvärk just nu när jag skriver.
Därför vill jag idag visa dig en underbar bild.

Sätt dig skönt och njut av denna enda bild.

Känn vad den utstrålar.

Hur känns solens strålar?
Vad doftar blommorna?
Vad tror du pojken tänker på?
Vad säger pojkens ögon?
Vad tycker du om färgerna?
Vad tror du stämningen är på platsen?





Själv får jag en underbar fridfull känsla av denna bild, den känslan tänker jag ta med mig
denna vecka, jag hoppas du gör detsamma.

Ha en fin måndag!

Bild: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar