torsdag 10 januari 2013

EN RÄV BAKOM ÖRAT.

God torsdag fina läsare!


Nu ska jag erkänna att jag hade en "räv" bakom örat igår när jag la ut
de fantastiska bilderna igår.
Jag ville visa dig som jag då skrev, att livet är ett mirakel.
Av detta mirakel gör vi de mest lustiga saker.
Ibland lyckade och ibland lite svårare att förstå.
Det jag idag vill visa dig en en sak som jag har väldigt svårt att både förstå
och tycka är snyggt. Jag kan för mitt liv inte förstå att man använder dessa
vackra djurs kvarlevor som inredningsdetaljer. Att fåfänga jägare spar
dessa som troféer har jag heller ingen förståelse för.
Själv skulle jag hellre förstora upp en bild av det levande djuret och hänga
på väggen.
Men det är min smak och den är ingen lag.

Fundera vad du tycker?





 damasketdentelle


 Tumblr


 Tumblr


Tumblr


 Barclay Fryery


Pinterest


Sköna Hem


 Henhurst Interiors


 RL Magazine


House Beautiful


Jansen


Skulle vara roligt att höra vad du tycker.

Bejaka livet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar