måndag 28 januari 2013

MÖRKT RUNT OM.

God måndag kära läsare!


Så börjar en ny vecka som vi har möjlighet att göra det allra bästa av.
Jag tänker i alla fall försöka göra det bästa av min genom att ta det så lugnt
jag kan utanför jobbet, då jag känner att kroppen inte riktigt är i form och
jag har inte det minsta lust att bli sjuk just nu. Ska däremot masa mig iväg
och äntligen ta en influensaspruta, gör det du med om du inte gjort det.

Visar idag lite bilder på vardagsrum där man har valt att göra väggarna helt
eller delvis i en mörk ton. Rummet blir ombonat och känns mysigt men tyvärr
känns det också mindre.
Ska längre fram visa massor av ljusa rum men idag kör vi mörkt.

Enjoy!
























































 Hoppas nu att det här blir en fin måndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar