söndag 30 december 2012

NYÅR 2012 -2013.

Kära läsare!

Oj vad dagarna rusar fort....... det är ju livet som passerar!

Nu går vi mot nyår och jag tror att det är högtiden jag älskar allra mest.
Många förknippar den med fest, champagne och fyrverkerier.
Andra fasar över smällarna som skrämmer livet ur deras djur.
För mig är det en stund av eftertanke vad jag gjorde med mitt liv det
gångna året och vad jag förväntar mig av det nya som kommer.
Vad som blivit rätt och vad som blivit fel och vad jag har lärt mig av det.
Jag älskar att känna hoppet inför det kommande året och tänka på
vem jag vill försöka utvecklas till.
Jag vet redan nu att ribban för nästa år ligger högt, många saker i mitt liv
ska förändras och det ställs stora krav på mig inför det.
Oj, vad den resan ska bli intressant att göra, ser fram emot den med
skräckblandad förtjusning.
Dörrar kommer stängas, andra kommer öppnas.
Kanske når jag inte hela vägen eller jag kanske når längre än vad jag tror.
Kanske bestämmer jag mig för att ta en annan väg än den jag hittills tänkt.
Ja, 2013 kommer att bli ett riktigt spännande år och jag går in i det med mina
närmaste kära, god mat, champagne och fyrverkerier!

Mitt enda nyårslöfte för kommande året blir: LEV IDAG!


Så tillåt mig nu att önska dig ett fantastiskt 2013!!!























Slutligen vill jag tacka dig som haft lusten att följa min blogg så här långt och
jag hoppas att du hänger med under 2013 också!

Nyårskram till dig!
Maud

Bilder: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar