tisdag 11 december 2012

11.TIFFANY & CO.

Hej alla fina människor där ute!

Dagarna blir kortare och kortare, men jag kan trösta dig med att snart vänder vi mot
ljuset igen. Visst är det skönt att veta?

Några som är otroligt duktiga på att använda mörkret och vintern i sin reklam är
det amerikanska företaget Tiffany & Co.

Verkligen snyggt och otroligt romantiskt.....Love it!












































Bilder Tiffany & co.


Åhh, så romantiskt, det är härligt! Och ska man göra reklam, kan man lika gärna göra det
riktigt snyggt, eller hur?

Armbandet du ser längst ner är jag lycklig ägare till ett. Men jag kan berätta för dig 
att det har jag köpt alldeles själv på en resa till Chicago.

En lång länk av hjärtan.....det kommer jag att knyta an till i morgondagens kalender lucka......

Vill du titta på mer från Tiffany & Co. gå in på www.tiffany.com

Be careful out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar