torsdag 8 november 2012

COFFETABLE BOOKS

Kaffebordsböcker eller kanske soffbordsböcker.

När jag kommer hem till någon som har lite härliga böcker liggandes på soffbordet
tycker jag att det känns så trevligt.


 PINTEREST


Dels talar det oftast om vad personen är intresserad av, böckerna är väldigt välgjorda,
snygga och blir värden upptagen med något, tar jag bara en bok och bläddrar lite i den.



 ATHOMEARKANSAS

Och hemma då? Jodå böckerna finns här med. Det är så avkopplande att krypa upp i soffan
med en go pläd och en kopp kaffe eller te, bläddra och titta på alla underbara bilder och självklart vill jag att mina gäster ska uppleva att det är trevligt att komma till mig med.


HENHURST INTERIOR

Oftast kan man fynda jättefina, vackra böcker på bokreorna.



KERRISDALE DESIGN



BECK DESIGN



THE HOME OBSERVER


Det är ju så mycket roligare att dom ligger framme till beskådan, än att de står intryckta i
en bokhylla.


Torsdag! Nu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar