fredag 13 september 2013

JAG GÖR DET, DEN HÄR HELGEN.

Go fredag kära läsare!


Den här helgen ska jag göra det.
Och jag ska förbereda mig redan på kvällen innan.

Ta fram en bricka, duka den fint med duk, servett och blomma.
Så när jag vaknar ska jag tassa ut i köket, koka riktigt gott kaffe, koka ägg och
göra i ordning min yougurt med färsk frukt i.

Ställa allt på brickan och tassa tillbaka till sängen. krypa ner bland lakanen
och bara njuta av morgonen och min frukost. Sen kanske jag somnar om,
ifall jag vill.

Det är så sällan man är snäll mot sig själv och bjuder sig själv på det
lilla extra, så nu tycker jag det är dags.

Varför? För att jag är värd det!
Det är du med, så varför inte göra det samma den här helgen!



 dyingofcute


 allthingsgirlyandbeautiful


 Pinterest


The Alternative Wife


 emiraliphotography



Hoppas du har en underbar frukoststund under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar