torsdag 16 maj 2013

UTE SPEGLAR UTE.

Kära läsare!

Redan torsdag!!!!

Gjorde det jag tänkt mig i går och resultatet var härligt, jag kände mig själv mycket gladare
på kvällen.
Gick bla. fram till en liten tjej (ca 6 år) med ett underbart stort lockigt hår och sa till henne.
Oj, vilket fint hår du har! Ni skulle sett glädjen i hennes ögon, det var värt varje sekund av dagen!

Men det är inte dagens ämne.

I dag vill jag prata om speglar.

En inredningsdetalj som jag uppskattar mycket, inte för att spegla mig i utan att leka med
ljuset, ytorna, känslan av att allt blir större, som en tavla som hela tiden förändras.
Ja spegelns effekt är många.

Nu har det börjat dyka upp speglar i trädgårdar, så underbart att se ljuset och grönskan
reflektera sig i den.
Passar perfekt att visa nu, då många härjar i trädgården som bäst.

Så dagens inspiration är bilder på speglar i uterum och utomhus.

Enjoy!



 Okänd


 tumblr


 Pinterest


 Maison


 Okänd


 Okänd


m-design


Rivas Design


 Okänd


 Okänd


 Okänd


 Okänd


Tumblr

Önskar dig en riktigt fin torsdag! X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar