onsdag 15 maj 2013

JA, JAG TÄNKER GÖRA DET.

Go onsdag fina du!

Har du tänkt på hur populärt det har blivit med citat och kloka ord.

Det fullkomligen haglar på min facebooksida och på bloggar jag läser.

Man läser och tänker att den var bra och sen är det inte mer med det.

Men i dag tänker jag utmana mig själv och verkligen gå in för att göra nedanstående
citat så många gånger jag kan.
Jag ska vara helt ärlig och inte överdriva.

Jag kanske ler mot killen i bilen bredvid i bilkön, jag kanske säger till kassörskan
på mataffären att jag tycker hon är duktig. Jag kanske berömmer någon för dess
kläder som jag möter på gatan osv...
Jag ska verkligen försöka i dag. Tänk om jag kan göra tio människor glada idag!

Wow, vilken dag, om sen dom blir så glada att dom gör någon annan glad, ja då du...
Då kan man kalla det ett lyckat citat.

Häng med du också idag, det är värt ett försök!





Nu kör vi en generös onsdag :-)


Bild: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar