torsdag 30 maj 2013

LYXDÖRR.

Go torsdag kära läsare!


Ja, det går ju inte att undvika, det kommer att bli en massa inlägg framöver
som handlar om utomhus och sommar.
Fast jag måste erkänna att det väder som varit nu sista dagarna har gjort
mig väldigt trött, varmt och kallt, sol och regn, huller om buller.
Man har inte en aning om vad som gäller.


Idag blir det bara en enda bild. Som vi alla vet dyker ju myggen upp och med att
sommaren kommer.
Hua, jag tillhör dom personer som får jättestora myggbet och dom verkar hitta mig
vart jag än gömmer mig.


Så idag ska jag visa er den vackraste myggdörr jag sett.
Inte bara en tråkig omålad träram med nät i, utan här har man lagt ner lite jobb.
Ramverk med snickarglädje och dessutom målat den.
Tycker verkligen att det är en myggdörr som känns lyxig.







Önskar dig en toppentorsdag!


Bild: HouseBeautiful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar