måndag 7 oktober 2013

FÄRGKAVALKAD.

Go måndag fina du!


Åh, vad jag tycker om den här årstiden.
Jag välkomnar den varje år med öppna armar.

VÄLKOMMEN HÖST!

Detta underbara färgspel som drar igång som är helt magiskt och till det
den höga klara luften. Ja, det är fantastiskt.

Var ute hela dagen igår och åkte runt på landet för att se hösten, tyckte
att jag missade den så förra året, den gick då alldeles för fort.
I år hann jag med att verkligen se den.
Det är lätt att se vart många designers hittar inspiration.
Tänk bara på Mullberrys klassiska ruta.

Jag är så glad att jag lever i ett land som har fyra underbara årstider!


Se och njut av dessa bilder!



















































Ha nu en alldeles härlig höstdag!



Bilder: Tumblr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar