måndag 15 april 2013

FLYTTRÖRA.

Välkommen kära läsare!


Vilken härlig söndag vi har haft i Stockholm!
Jag hoppas verkligen att du också fick en fin helg, vart du än befann dig.

Ja jag är inte mycket till bloggare för närvarande, är mitt uppe i flytt och jag
kan lova att det är rörigt precis nu.

Ni vet det där stadiet när man inte fattar hur man kan ha så mycket prylar som
man har. Hur har man lyckats dra på sig så mycket?
Och varför är det så svårt att rensa bort fast man vet att enligt feng shui är det
absolut det bästa man kan göra för att sätta fart på energien och släppa in
framtiden.

Tror att man måste rensa i etapper.

Ja, rensning är min största utmaning för närvarande.







Ha en underbar måndag!


Bild:Merci

1 kommentar:

  1. Kikar in och säger hej.
    Ska bli skoj att ses på Bloggdagen i maj :-)

    SvaraRadera