fredag 8 mars 2013

TJEJERNAS DAG.

Kära läsare!

Idag är det internationella kvinnodagen och den tänker jag fira med att göra ett riktigt rosa
inlägg här idag.
Det är mitt bidrag till alla tjejer.

Så ha nu en trevlig stund ;-)


 Grattis till den här dagen och till dig!


I dag ska jag köpa rosa rosor!


Som jag hoppas blir så här vackra.


Av någon underlig anledning, känner jag mig ofta så här!
Brukar du också känna dig så här?


Eller så här!


När det borde vara så här!


Eller varför inte såhär!


Åh, så kvinnligt!


 Frasigt siden. Yes!


 Ja, varför inte?


Kristallkronor, gärna.


Kuddar, massor!


Ljus, självklarhet!


 Tänkvärt.


 Presenter........mmmmm


Kvinnliga skor....JAAAAA!!!!


 Drömmar, så viktigt!!!!!!


Ha nu en alldeles underbart rosa kvinnlig dag och fira dig själv!

Och fortsätt sen med en skön helg!

Bilder: Tumblr, Pinterest





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar