onsdag 2 september 2015

HON ÄR HÄR!!!!!!





Åh, vad vi har väntat och längtat efter att hon skulle komma!!!! 




Deras första barn och mitt första barnbarn!



Så kom hon då äntligen!!! En riktig sötnos med mörkt hår och runda kinder.



En liten människa som vi ska skydda, leka med, lära saker

och älska med alla våra hjärtan.


Jag är rörd, lycklig och förundrad över livets mirakel,

som ständigt visar oss vilken gåva livet egentligen är.

Jag kan nu titulera mig Farmor! Det känns stort!

Önskar att du också får se mirakel i ditt liv idag!



Bilder: Tumblr, Pinterest


2 kommentarer:

  1. Anonym9/05/2015

    Grattis till finaste farmor! Nu har du världens roligaste tid framför dig och vilken härlig start på hösten. Grattar gör hon i lägenheten intill.

    SvaraRadera
  2. Men åå stort grattis!
    Ja den typen av mirakel vill jag verkligen också få uppleva en dag....
    så tänker jag att nu när du fått ett mirakel kan du ju börja använda den fina kameran..;)
    Om du har svårt med inställningar så börja med autofocus....jag lovar att den kameran tar superfina bilder även med auto. Så började jag... sedan vred jag till AV och ställde bara in bländaren....efter ett tag vågade jag prova helt manuellt så det går av bara farten. Men BÖRJA NU!!
    Tack för din fina kommentar... ja visst är det något speciellt med Westies..
    Sally är ju vår första hund så jag har inget att jämföra med... å föresten är hon ingen hund...hon är ju en bortskämd bäbis...;)
    Kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera