torsdag 5 mars 2015

OH LA LA...VÅR PÅ GÅNG.

Go torsdag fina du!


Jaaaa!!!!.....nu är det på gång, våren alltså!

Har du sett hur ljuset har förändrats? Nu kommer det där starka, hårda vårljuset
som ens ögon inte har varit van vid på ett helt år! Och man undrar vad hände?

Man ser plötsligt allt, både det man vill (hur det börjar gro i krukorna igen) och
det man inte vill se ( typ hur smutsiga fönstren är) för mig är det en underbar
hatkärlek till det här ljuset, men mest kärlek!

Så njut nu dessa första vårdagar.
Vissa år har i alla fall jag sagt att våren bara försvann. Att jag inte hann med.

Men i år är jag beredd. Så jag kan bara säga VÄLKOMMEN VÅR!






 maisonsblanches 






När jag gick hem från jobbet igår sjöng fåglarna, fast det hade blivit mörkt. Lycka!


Ha nu den bästa torsdagen! Och dröm om allt du vill hinna denna vår.
Jag ska skicka ut flaskpost i vattnet, för det har jag aldrig gjort förut :-)

XOXO

Omärkta bilder: Tumblr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar