torsdag 12 februari 2015

TACKSAMHET.

Go torsdag kära läsare!







I dag vill jag helt enkelt tacka livet för allt gott som kommer till mig!

För det mesta rullar ju det bara på och det handlar mest om att få allt att fungera i 
det dagliga livet.

Så plötsligt händer det saker runt en som får en att stanna till för en stund.
Någon har drabbats av en allvarlig sjukdom, 
någon annan har drabbats av en stor sorg.

Man ser allt lite klarare och upptäcker allt gott man har och får in i 
sitt liv.

Glada nyheter, snälla handlingar och oväntade överraskningar.

Jag är bara så otroligt tacksam över mitt liv idag, det är ju inte en självklarhet.

Så hoppas att även du kan känna glädje och tacksamhet över ditt liv och det du har runt dig. 


Önskar dig en fin alldeles vanlig, fantastisk torsdag!

1 kommentar:

  1. Anonym2/12/2015

    Jag är vansinnigt tacksam för allt i mitt liv just nu. Jag kan t o m titta bakåt och vara tacksam för "eländet". Det har tagit mig till den plats jag är just idag.

    Hittade en bloggpost från 2013. Tål verkligen att läsas om. Den är underbar! Ha en fortsatt bra och vanlig torsdag. Inger

    http://fasetten.blogspot.se/2013/11/kloka-ord.html

    SvaraRadera