fredag 23 augusti 2013

EN BILD.

Go fredag fina du!


I dag blir det bara en fantastisk bild som jag tycker är så vacker.

Stanna upp en stund och betrakta den.
Den är så otroligt fin i färgställningen och utstrålar en så härlig harmoni.
Sen slog det mig plötsligt att det jag upplever när jag ser på den inte
kan stämma överens med verkligheten, det är ju vid ett vattenfall munkarna är,
alltså måste det vara ett ordentligt brus på platsen och då fick plötsligt bilden en
dimension till.
Hur kan munkarna utstråla ett sådant lugn där dom står?
Kanske kan jag lära något av det.
Att ju mer det brusar runt mig desto större anledning att hitta lugnet inom sig och
utstråla det.

Undrar hur dina tankar går nu?






Önskar dig en riktigt härlig helg, det tänker jag ha!


Bild: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar